14 feb...

:))) din nou acasa... ziua indragostitilor cu baietii in oras.. ca-n fiecare an... nu ca as fi avut nevoie de vreun pretext sa ma intorc in oras.. doar ca.. parca ma simt mai bine cu 4 oameni la prea multa bere si caterinca decat cu floarea-n mana si texte de cacat sa aburesc femeia.. am preferat sa iesim in vreo 3 locuri.. si sa ne simtim atat de bine de parca eram doar noi pe lume si soarele n-ar mai iesi a 2-a zi.. :D recunosc totusi ca am vrut mai mult ca niciodata sa ma intalnesc si cu diana.. dar.. n-a fost sa fie de data asta... paranoia imi spune ca poate e un semn.. oricum n-o sa mai incerc.. si fortuit n-o sa se intample niciodata.. dar... nah.. parca as fi vrut.. si cine stie.. poate ar fi vrut si ea... poate. Hai ca o dam in feeling si nu ma prinde bine.. ca n-o sa ma creada nimeni ca-mi pasa.. asa ca.. sa revenim la chestiile obisnuite... ciudat... le zic obisnuite.. desi sunt ruperile mele de ritm.. refugiile mele... refularile din cotidian.. Cand ma satur de bucuresti si de pitzipoance si de prostia de peste tot si de stres... ma intorc acasa s-o ard chill cu oamenii pe care vreau sa mi-i pastrez alaturi.. si care mi-au promis mereu c-o sa ma bata daca ma schimb.. Asa deci am ajuns sa fac un obicei din a veni acasa si a pierde noaptea in cine stie ce baruletze sau la narghilea... :) e un guilty pleasure la care n-o sa renunt prea curand.. si e singurul lucru care pare sa-mi alimenteze bateriile momentan.. (asta pana o sa vina miruna.. :P vedeti voi dupa aia baiat model si unchi de unchi... ) Cap la cap.. un week-end tipic.. si mereu iesit din comun.. cu nenea ala cu dobele din q30 si cuplurile 3+1 de Trelentine's day.. (iesi in plm cu femeia nu-ti mai lua si coada dupa tine.. valabil si pentru ele!)... cu panarama din Germans si arsura cu ceara.. si scrum in bere.. si scrum in ochi.. si prea multe tigari fara filtru.. unirea, timisoreana, heineken si 1 metru jumate de fum de narghilea de pepene.. brrrr... deja incep sa-mi amintesc.. :D promit sa fie doar inca una din multele nopti pierdute asa... si ca o sa fie mereu o prioritate.. Bros before Hoes... :)) acum.. brb.. musafiri.. ziua lu' Marius si-a lu' sormea... pnm.. :D La multi ani.. etc.. :)) o sa am treaba.. si-n cateva ore ma intorc in buc.. deci.. :|...
Posted on 17:50 by Dellon and filed under | 1 Comments »

1 comentarii:

Anonim spunea... @ 20 februarie 2009 la 01:31

wa da a fost prea tare in seara aia .. nu am fumat prefer sa raman sanatos si da liviu a fost cam retard pt ca mai bine zicea ca nu mai vine.. a fsot frumos fara retardare ... scuze ca eu am plecat...dar stii tu .... any way sper cand ne revedem sa petrecem mai bine s

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics