Din lumea celor care n-ar trebui sa cuvanteze...

O sa incerc sa postez in fiecare zi cate ceva, in conditiile in care o sa am ce povesti (ceea ce de obicei se intampla) si n-o sa fiu prea busy cu altceva, gen.. sesiune (hell yeah), hang arounds (iarna fiind frig s-ar putea sa le evit), sau Bamboo.. (nu ma angajeaza nimeni paparazzi sa fac si eu un ban cinstit pozand pitzipoance?).  In fine, peste intamplarea de astazi nu pot sa trec.. nu pot sa ma abtin: Urcam astazi scarile catre etajul 2, ora de Microeconomie.. si surprind fara sa vreau o discutie intre doua pisi.. reproducerea este foarte fidela intrucat m-am oprit pe loc si mi-am notat-o: 
-Iubita unde avem ora?
-....langa.. unde am avut tura trecuta economia, la etajul 2...
-Vai, coaie, iar la 2? Nu mai suport cu scarile astea.. :(((((((
    Trebuie sa recunosc, sunt cat de cat obisnuit cu evenimente similare, insa acesta chiar mi-a inveselit ziua si mi-a oferit o doza de optimism.. pe sistemul.. oi fi eu prost, dar cand vad pe cineva ca ma intrece, imi creste inima! :X  
     N-a mai contat nimic, nici toate aprecierile siropoase ale profei de economie care a tinut sa sublinieze ca astia de la drept mereu ne-am ridicat peste asteptari, n-a mai contat nici faptul ca nenea Molcut a insistat pe degradarea continua prin care trecem si prin faptul ca regresam perpetuu in loc sa evoluam...  Ziua s-a incheiat apoteotic pe scarile universitatii.. timpul s-a oprit in loc acolo.
Posted on 17:31 by Dellon and filed under , , | 2 Comments »

2 comentarii:

Anonim spunea... @ 26 noiembrie 2008 la 18:12

f tare frate

Anonim spunea... @ 26 noiembrie 2008 la 18:13

f tare frate

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics