Hai s-o facem legal.. oficial! :))





:)))) baaaai... e 5 MAI ... :X pfff... ce frumos.. pe langa ziua Barbatului (multumim pe aceasta cale Bergenbier), pe langa ziua Madalinei (we miss u.. :X ), mai e ceva de sarbatorit! :P :))))) a trecut un an de cand conduc.. legal! :) "si-asta nu-nseamna ca sunt bun, inseamna ca sunt unu'n plus! " :)) ..mda.. conduc.. de cand eram mic.. de cand aveam.. nici 6 ani.. si ma tinea taica-miu pe genunchi si tot nu ma vedeam din spatele volanului.. :P de-acolo inainte.. toate numai bune.. :) ..le-am facut pe toate.. :) am condus tot ce-am prins... dacie, logan, astra, ford probe, seat ibiza si leon, mercedes, vw, peugeot, bmw.. :-/ ..duba.. camion.. :-" autobuz.. :))))) da.. am mers si cu autobuzul :)) chiar inainte sa am permis.. :P ... in fine.. tin minte prima amenda.. :))) in fata la Hogas pt parcare interzisa... 2 puncte, 50 ron si rotile dezumflate de niste papagali de taximetristi.. :)) Noroc de nenea Mancas c-am reusit sa le schimb! :)) au urmat si bune si rele.. de la drumuri de 5 minute pana la 5-6 ore de condus continuu... de la 2-300metri pana la 400km pana prin Buzau.. :) skimbat bujii in fatza la kaufland, bulit alternator la 20 km in afara orasului.. 8-> pfff.. ce vremuri! :)) Incepand de azi as putea sa nu mai port semnele alea dragutze de incepator.. pe care mi le-a aruncat oricum taica-miu dupa o luna.. :) incepand de azi n-as mai avea limitarea aia cu 5-10 km de incepator.. :).. :)) teoretic doar, incepand de azi nu mai sunt incepator ci amator.. :)) haha bob, dar amatori sunt toti aia care au doar B-ul, asa ca nu e nicio problema :P una peste alta... astept sa-mi iau masinutza mea.. si apoi am eu de colindat lumea.. subiect de blog ;) ...hai brb.. am scris prea mult.. in loc sa beau.. pune, ba, o manea! :) ....\:d/

Posted on 19:00 by Dellon and filed under , , , , , , , | 3 Comments »

3 comentarii:

o veveritza spunea... @ 5 mai 2009 la 19:52

Iar il apuca melancoliile pe Dorin, babaciune!
Oricum mi-a placut sa reascult piesa celor de la Vank.
Si ce sa mai zic.. pe mine nu m-ai luat cu masina niciodata ilegalule! Si stii de ce? NU m-as urca :D.
Free hugs!!! :))

P.S.: La multi ani gelosilor pe 8 martie!

HH spunea... @ 5 mai 2009 la 20:23

Imi aduc si eu aminte de primul an dupa ce mi-am luat permisul. Conduceam o rabla de dacie, reparam la ea o saptamana sa pot iesi putin in weekend...dar era fain. Cand ma gandesc ca asta a fost acu` 4 ani jumatate ma apuca groaza. Drum intins si fara incidente major.
Cele bune.

Vlad Gorgos spunea... @ 6 mai 2009 la 11:54

Hai ca mi-ai placut la faza aia cu Mancas:))) Felicitari pentru ca ai scapat de "betisoare" si de-abia astept intr-o zi sa facem o liniuta cu masinile prin piatra. ce zici? ;)

Hai bafta

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics