ceva firesc...

Am o problema care trebuie rezolvata.. trebuie sa fac niste oameni sa inteleaga niste chestii.. :))) fosti colegi.. sor-mea.. iolanda.. seco.. mai multi au incercat sa deschida subiectul si sa mi-l prezinte pe cupidon.. sau mituri din astea romantice.. motive existentialiste.. uite si raspunsul

Ma doare mintea-n ultima vreme.. cata lume ma intreaba daca la mine toate-s curve.. sau daca sunt atat de misogin.. sa le bag pe toate-ntr-o oala.. Daca nu-mi gasesc si eu pe cineva.. daca.. chiar nu e niciuna sa-mi placa.. sa trec peste anumite chestii si sa fac lucrurile sa mearga.. bullshituri din astea dragutze! :))
Urmeaza o piesa care se pliaza perfect pe mine.. de parca mi-a scris-o puya cu dedicatie.. ;) si cum nu e dedicata intr-adevar, inseamna ca nu sunt singurul care gandeste asa si ca e o chestie relativ normala.. Sa vedeti deci ca nu e vorba doar de refuzul meu de a recunoaste dragostea, sau de misoginismul meu care ma face sa critic mediul in care ma gasesc ( pe unde ma invart eu, nu cunosc fete cuminti cu frica de Dumnezeu) ... si in niciun caz n-o sa fie vorba sa fac eu vreun compromis.. sa ma mint ca e asa.. ca e altfel.. hai s-o facem sa mearga.. :))))) daaaaaa :-j .. fii serios.. eu sunt de parere ca va fi.. ca o voi gasi.. si ca.. voi sti ca ea e... dar pana atunci nu trebuie s-o ard manelistic si sa arunc cu te iubescuri in stanga si-ndreapta doar ca sa fiu in rand cu lumea.. :)))
...oke.. ascultati melodia.. si asta o sa va explice multe.. am ales un videoclip mai mult decat simplu tocmai ca sa nu distraga atentia de la mesaj... Enjoy !


Posted on 15:01 by Dellon and filed under , , , , | 2 Comments »

2 comentarii:

Anonim spunea... @ 14 aprilie 2009 la 17:56

Bai Dorine :)))
Nu incerc sa te fac sa recunosti dragostea, ce naiba tot aberezi aici?
Ti-am zis,dupa parerea mea, e o chestiune de varsta si mentalitate. E normal ca la 20 de ani sa privesti lucrurile mai...superficial sa zicem, nu-ti cere nimeni sa te indragostesti de prima care iti iese in fatza,sa te casatoresti si sa faci 5 copii. Sunt fete si fete ,nu poti sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala doar pt ca nu te-ai inteles cu una.

Si nici nu trebuie s-o arzi manelistic :)))
E adevarat ca semnificatie lui "te iubesc" s-a schimbat f mult si ca lumea o spune cu prea mare usurinta, dar,din nou, daca asta simti ca trebuie sa spui chiar daca ai 20 de ani nu inseamna ca intri in rand cu lumea.

Misoginismul,dupa parerea mea, denota doar o lipsa f mare de incredere in sine. Faptul ca subminezi autoritatea unei femei sau o subapreciezi n-o sa te faca pe tine (ala care spui) mai bun decat ea.


Trebuie sa ne recunoastem meritele unii altora :)


Iolanda

HH spunea... @ 14 aprilie 2009 la 18:01

Multi dintre noi se confrunta cu cacaturile astea din partea apropiatilor. Eu sincer nu inteleg de ce ii preocupa chestia asta atat timp cat pe noi ne doare in patina stanga. Singuri nu o sa ramanem, intr-un final vom gasi pe cineva care, poate, o sa fie langa noi toata viata sau o sa vina seara si o sa plece dimineata, mie ambele cazuri imi convin.
Asa ca...chill out people.
Be seein` ya bro`.

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics