aici e Romania... tara lu' Teo

...nu stiu altii cum sunt.. dar.. :>:>:>:>
ce mi-a placut cel mai mult din mesaj.. "daca tot va duceti afara, macar duceti-va la furat... nu la supt pula pe-o ciocolata milka. sa ne stie de frica.. de ciorditori, nu de muisti. sa zica... rumeno... vai portofelul.. nu.. rumeno.. milka!!! a.. da.. si imnul nostru este foarte manelist! in caz ca ar avea grad de comparatie, despre dusmani, valoare, imagine. :))))) suntem predestinati.



:))) imi cer scuze c-am postat doar cel mai nou material produs de Teo, fara sa verific daca nu cumva mai erau chestii funny pe youtube pe care le-am ratat. o sa continui deci cu o serie de 4 filmulete din Club A, la primele 3 m-a luat cu naspa de la ras, ultimul e mai chilaxing. atentie la topicurile despre iubita.. in afara de animalul ala cu tantarul.. chestiile cu 8-urile, cifrele si limitele de inferioritate pot avea efect de laxativ! nu pot sa cred cum adevarul loveste in asemenea hal! =))








Posted on 12:39 by Dellon and filed under , , , , | 1 Comments »

1 comentarii:

Anonim spunea... @ 31 martie 2009 la 23:45

Dorin: te uiti, razi, lasi comment... ...capisci? ...eu understand understand, dar acum las comment, mai stau 2 secunde si rad , asa de prefata..si apoi vad filmuletul si incerc sa stau serioasa.( 0 sanse stiu) dar promit ca incerc sa las un comment si dupa

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics