1 ianuarie, 1 martie, 1 mai, 1 decembrie, 1 aprilie, mai aveti?



Noah.. o sa incep mai ex abrupto decat de obicei pentru ca deja tema ma irita de ceva vreme.. si planuiesc de mai demult sa scriu... iata mi-am gasit ocazia.
Am avut azi o... "discutie" cu diana.. in care ea s-a cam suparat pe mine pentru ca n-am stiut sa-i accept si sa-i pretuiesc "martisorul" asa cum ar fi sperat..
Am avut pana la urma sustinerea si intelegerea alinei.. dar am nevoie si de alte pareri.. nu ma pot baza pe ea.. ca ea e zuzu si nu stie multe decat matematica, info si bac! :))

--- Dorin wrote: de ce sa-mi dai tu mie martisor? :)) nici eu n-ar trebui sa-ti dau tie.. nush ce-i cu toata lumea.. :)) pe 8 martie e ceva.. :)) 1 martie e doar.. inceputul luni... ffs.. :)) ma duc si-mi iau niste bere si fac popcorn si ma uit la filme.. :)) sau ies pe-afara ca-i prea misto vremea 8-> .. am vazut deja vreo 3 gagii la metrou cu flori in mana.. :)) a fost foarte funny.. dar embarrasing! :)))) =))) :D

--- DyAnna wrote:

ce rau esti..deja m am obisnuit...
e prima zi de primavara...e frumos afara...vremea iti da o stare faina...si ...cand eram copii dadeam martisoare(Adik eu dadeam) in fine...tu..tu esti rece :


... acum.. nu inteleg unde am gresit? :)))) serios.. sunt singurul GICA-CONTRA? ... ever? :-? ..sunt oare singurul care e satul pana peste cap de toate sarbatoricile astea mici inventate peste noapte? in mod cert as fi avut sustinerea lui Creanga daca ar mai fi fost pe-aici.. : Amintiri din copilarie : "... si cate alte petreceri pline de veselie nu se faceau pe la noi, de-ti parea tot anul zi de sarbatoare! Vorba unei babe: Sa dea Dumnezeu tot anul sa fie sarbatori si numai o zi de lucru, si atunci sa fie praznic si nunta".
... pana cand o sa continuam asa? ma intreb daca gintea latina cu multitudinea de zei idolatrizati sau dacii (mari amatori ai cultului lui Bachus) sunt originea acestei stari de eschiva.. si de.. "coteala"... Muncesti o saptamana cu gandul la weekend sau la vacanta.. iar cand acestea vin nu faci nimic decat sa stai in casa si sa te plangi ca vine luni.. :
De ce-si cauta romanii mereu scuze, motive sau pretexte pentru a face ceva? De ce nu pot sa-mi iau liber singur in mijlocul saptamanii si sa... ma duc la pescuit.. sau.. la mare.. sau.. orice-mi vine prin cap... ?????? Nuuuuu.. trebuie sa fie spiritul ala de turma.. de manea.. "A venit primavara, mor dusmanii.. HOP HOP!" ... :
Ma chinuie niste intrebari.. de-a dreptul ridicole gen.. :-? .. pe 30 decembrie nu poate fi Revelion? sau.. pe 31 ianuarie? .. :-? ..sau mai frumos.. Nu pot sa-i spun ca o iubesc.. Miercuri? .. nu pot sa-i dau.. o floare.. fara vreo ocazie speciala?.. nu pot sa uit pur si simplu ca e.. 14 si sa trec peste? ...azi e 1 martie.. dar.. si ieri a fost soare.. de ce a inceput azi primavara? de ce nu maine, luni? de ce sa-ti dau martisor? tu nu stii ca e martie? .. nu simti? nu vezi? ..
in orice dimineatza geroasa EA poate scoate soarele din buzunar si sa lumineze viata cuiva.. de ce am avea nevoie de o zi speciala si protocolara in care sa ne prefacem ca se intampla asta? ..daca in ziua asta ceva nu merge bine?
pana cand o sa cautam sa ne agatam de pretexte din astea ca sa fim alaturi de cei dragi.. sau ca sa spunem lucruri pe care ceilalti ar trebui sa le stie? pana cand o sa tot preluam si adaptam? am furat valentine's day, mai nou si haloween, o sa urmeze sa aprindem artificii pe 4 iulie? .. sau.. sa facem curcan la cina de ziua recunostintei? ..bai frate.. avem valorile noastre.. si traditiile.. de ce le calcam in picioare si le schimbam sensul?
frustrant, ofuscant si revoltator.. sunt sigur totusi ca nu sunt singurul care isi da seama de lucrurile astea si de faptul ca viata trece prea repede ca sa mai ai timp sa te plangi, sau.. sa astepti pana in ziua AIA ca sa faci ce trebuie.. Carpe Diem, for fuck's sake..!
Inainte sa-ti faci planuri pentru ce-o sa faci de ziua ta.. gandeste-te ca s-ar putea sa n-o mai prinzi.. ca la stiri in fiecare zi vezi cel putin 2-3 care se duc ba in vreun accident, ba din vreo prostie.. si nu stii cand te duci.. nu stii cat mai ai.. "valoarea unei vieti" e incomensurabila.. cum ar fi zis si parazitii.. :))
Posted on 23:45 by Dellon and filed under , , , , , , , , , , , , | 15 Comments »

15 comentarii:

Anonim spunea... @ 2 martie 2009 la 14:05

Draga DUDO :) In primul rand iti multumesc pentru complimentari, as spune si eu ca "m-am obisnuit cu tine" dar stiu sigur ca ti-ar veni sa-mi dai in cap daca ai mai auzi o data replica asta, asa ca iti spun ca nu imi pasa ce zici tu, ca esti prietenul meu oricum :)) Cat despre subiectul abordat. in proportie de 90% sunt deacord cu tine. In mare cam toate gesturile facute la comanda in astfel de zile sunt facute fie din spirit de turma, fie din obisnuita, fie din obligatie, asadar si prin urmare valoarea lor -> 0 (a se citi tinde spre 0, ca tot ai zis ca numa mate stiu) Intradevar, o zi oarecare in care faci astfel de gesturi desi nu e o zi anume, e mult mai pretioasa. O floare oferita pentru simplu fapt ca "mi-a fost drag sa ti-o ofer" si nu pentru ca "stii..e 1 martie si cica se dau flori" e de o mie de ori mai frumoasa si mai apreciata. DAR ce ne facem cu cei care nu simt nevoia sa ofere o floare in nicio zi din an? Ce ne facem cu cei care " Pai de ce sa ii dau flori azi, ca doar nu e sarbatoare?" si care in acelasi timp " Dar de ce sa ii dau flori de 8 martie? Mai lasati-ma cu sarbatorile astea stupide ". Ei...de cazurile astea ce zici? Ca sunt. crede-ma ! Dar oricum, 90% sunt solidara cu tine :)) Ce ma enerveaza ca poza asta pusa la postul asta, are marca bergenbier, adica idiotii aia care au initiat ideea "Daca femeile au o zi a lor, noi de ce sa nu avem?" Si sincer, nu vreau sa deschid subiectul pentru ca probabil ti-as scrie un eseu argumentativ de 3 pagini (ca tot am invatat cu ce se mananca, pentru bac :->) de te-as convinge ca trebuie sa fii un mare dobitoc sa iti pui problema asta. :D [Si nu ... nu am raspuns la postul asta pentru ca m-ai sunat tu azi, cand eram la scoala, ca sa imi ceri sprijin si sustinere, am facut-o pentru ca asa am vrut eu :))] PS : Tot o DUDA ramai oricum :)

Anonim spunea... @ 2 martie 2009 la 22:00

Dorin s-a maturizat! :))

Anonim spunea... @ 2 martie 2009 la 22:14

Moshule... sunt alaturi de tine. Ce-i drept, daca ai de pretutit ceva o poti face in orice zi a anului. Dupa cum se vede romanul trece prin procesul de manelizare si efectul de turma e clar vizibil. Astazi la servici cand toti colegii mei au dus martisoare la colege, eu am fost singurul "ratat" care nu am facut chestia asta...si ce bine m-am simtit...vorba ta "radeti de mine ca sunt diferit, eu rad de voi ca sunteti toti la fel"...true bro`.
Apropo de ce a postat prietena ta...am si eu o intrebare...nu crezi ca, "rasa feminina", e ridicata pe podiumuri prea inalte? Sunt sigur ca vei sustine cauza...dar dupa cum spune un anumit tratat " femeia este egala cu barbatul"...daca tot suntem egali, cred ca meritam si noi o zi, destul de fictiva momentan.
Si astept acele 3 pagini de argumente contra...eu sunt foarte curios. :D
Cele bune.

Anonim spunea... @ 2 martie 2009 la 22:35

"Apropo de ce a postat prietena ta" Stiai ca in clipa cand a citit chestia asta Dorin s-a umezit brusc? :)) Pentru a nu fi neintelegeri, in primul rand sunt doar AMICA lui de tachinari. Cred ca m-am exprimat eu un pic gresit in primul comment :-?
Cat despre eseul promis...chiar trei pagini nu o sa fie ca nu imi permite nici timpul si nici inspiratia la ora asta, asa ca o sa incerc sa imi sustin punctul de vedere cat mai succint.
Hai sa vedem anumite diferente intre barbati si femei. Voi va intrebati de ce noi meritam o zi a noastra si voi nu. Pai bai misoginilor, prin cate trece o femeie de-a lungul vietii, n-ati trece voi ca si barbati nici in 10 vieti. Voi ca sa aveti urmasi de care sa va mandriti trebuie doar sa va bagati .... in noi si ati terminat-o. Noi trebuie sa induram zeci de ani de chin numit menstruatie + 9 luni de sarcina/plod + durerile nasterii. Dar nu...voi tot sustineti ca meritati si voi o zi a voastra. Pai ia si gandeste-te un pic. Nu cumva ziua voastra e in fiecare zi? Nu cumva noi suntem alea de va alintam zi de zi, si va facem de mancare si avem grija sa nu va lipseasca nimic in timp ce voi stati cu burta'n sus si berea'n mana? (sunt si exceptii, dar sunt convinsa ca aia sunt prea rafinati sa initieze o astfel de campanie porceasca). Nu cumva pentru voi fiecare zi e o sarbatoare pentru ca noi ducem greul in casa si asta pentru simplul fapt ca 90% dintre voi ati ramas cu ideea tampita ca femeia tre sa le faca pe toate? Ooo ba daaa ! Chiar asa e! Si stiti care mai e problema voastra? Va cramponati atat de ziua asta de 8 martie de parca ar fi nu stiu ce fas. NU STITI NIMIC ! Nu aveti idee ca poti face fericita o femeie si cu un manunchi de flori de camp adunate in graba, daca i le oferi cu drag si ii spui ca o iubesti. Noi suntem asa de usor de impresionat, doar ca vouaaa va e mult mai simplu sa ne desconsiderati ca niste porci misogini ce sunteti (in mare parte).
Si o alta chestie, ATAAAT ne mai scoateti ochii cu ideea de egalitate intre femei si barbati. Dar stii ce e ridicol? O folositi numai cand e in favoarea voastra. Daca vrei egalitate la sarbatori, de ce nu accepti egalitatea si la munca in bucatarie? La atentia acordata cresterii copiilor? De ce nu simti nevoia aia acuta de egalitate si cand femeia vine de acasa obosita si trebuie sa spele sa calce sa sa sa ... si tu te tolanesti intr-un pat si rancezesti nepasator acolo.
Si ar mai fi atatea de spus... dar ma opresc aici. Si sper ca n-am luat-o prea tare pe ulei si n-am jignit pe nimeni. :p

Dellon spunea... @ 2 martie 2009 la 23:00

cat feeling pe alina.. ce personal a luat-o.. :)) intr-adevar.. nu e prietena mea.. ne mai tachinam.. ma mai umezeste.. :)) si dupa cum se plange.. cred ca-mi face si de mancare uneori.. :))) are partea ei de dreptate.. nu zic.. da' a luat-o pe ulei si s-a dus in extrema.. :)) noi chiar suntem din jumatatea aia "rafinata".. care stim sa apreciem ce trebuie si cat.. nu ne-ai jignit insa.. ca suntem bietasi si stim sa abordam o discutie civilizata.. dar.. pregateste-te pentru ce va urma! a, si.. ia-ti adio de la crini de ziua ta! :))) sa te umezesti singura! =))

Anonim spunea... @ 2 martie 2009 la 23:12

Acuma nu mai am timp sa mai scriu ceva, deoarece maine tre` sa merg la lucru...dar daca nu o sa uit, maine am sa revin cu un argument. Si inca ceva...ca o mica gluma...draq v-a pus sa muscati din mar...:D

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 00:01

buuuuuuuuuuun deci 1 martie ceva frumos si gata . De aici voi incepe sa fiu plictisitor din pacate , in primul si in primul rand ceea ce multi nu stiu este ca 1 martie sau mai bine zis sarbatoare de Martisor cum se numeste ea de defapt este una din cele mai vechi sarbatori de pe planeta asta ,,,cam acum aproximativ 10500 ani pe teritoriul Romaniei oamenii apreciau renashterea naturii si se sarbatorea daca se poate spune asa prin impletirea a 2 funii:una de culoare alba si una de culoare roshie. BUN !! Dar in ziua de azi ? ce semnifica 1 martie ?? pai bani cheltuiti degeaba pe tampenii .. tot felu de chestii simpaticutze foarte fragile ...care cei care le primesc schitzeaza un zambet si probabil le arunca.. tampenie pura !! eu unu sunt genu care nu e cu sarbatorile nici cand eram mic nu eram prea disperat si nici acum ...... a venit primavara !!!! ce minune ca nu e in fiecare an acelasi lucru ..defapt stai ca datorita incalzirii globale e din ce in ce mai cald......Si nu inteleg de ce multa lume cand e vorba de sarbatori se supara pe persoanele realiste .

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 00:06

Bai ...Parerea mea .. sincer ... consta in faptul ca toate aceste "datini" necalendaristice sunt facute sa te scoata din anonimat ... sa mai simti ca vine viata... sa stai oleak in stres ca plm`:|ce pacaleala sa`i fac lu ala de 1 apr` sau ce cadou sa`i iau de 1 martie sau etc.. toate aceste chestii ... sunt puse de cineva ... de mai multi de fapt ... si sunt puse bine ... ce e drept mai multe sunt pt femei dar nah`... macar atat sa aiba si ele ... zile.... ca noptile le avem noi cu toti si fiecare barbat stie asta.....ca si concluzie ..traitile ma.... acum cat mai puteti =)) ca dup`aia.... nu mai gasim timp pt ele :)

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 00:18

Chitra!

Trebuie sa cumparam flori si martisoare pentru ca lumea, fie si superficial privind, ca sa treaca peste monotonia si rutina de zi cu zi isi adopta niste valori. Subliniez, fie ele si superficiale, valorile, daca fata se asteapta sa ii cumperi un ghiocel, de ce sa o dezamagesti, cand poti da 2 lei si sa o faci fericita. Sau poti sa ii cumperi portocale, sau ciocolata.

Te salut,
Seco

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 01:09

(blog version :d) deci 1 martie..a fost odata o prima zi de primavara...parca e dintr-o poveste cu shreck:))..fetele in general au alarma setata..in urma cu o saptamana inainte de 1..aleg martisoarele,le sorteaza...apoi le dau la cunoscuti si asteapta la randul lor..da' martisorul in sinea lui nu conteaza ci doar gestul asta, faptul k a primit si ea un martios la randul ei..e f important...daca nu tre sa ai o scuza( vezi obiceiul in care baietii primesc martisoare d la fete:)) multumiri celui care a inventat chestia asta:d ) in fine..a trecut 1 martie...diana uita..vine 8.. bafta:))

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 19:17

Alina...tu ori ai ceva sechele ori e de actualitate problema ta. In primul rand nu te pune nimeni sa calci, sa faci mancare, sa speli pt un barbat...unele din voi o fac doar din disperarea/placerea de a tine barbatul langa ele. Asa cum eu sau altii s-au invatat sa calce, sa spele, sa faca mancare, etc...cred ca s-ar putea invata si restul, tot ce trebuie sa faceti e sa spuneti un simplu "NU", faza e ca voi vreti sa faceti asta, iar noi, barbatii, ca si specie profitam de orice ni se ofera. Si ca sa-ti spun un mic secret, pt mine nici acum nu s-a inventat masina de spalat si inca nu am murit fara femei care sa-mi spele...si as putea sustine cu tarie ca unele treburi casnice le fac de 2 ori mai bine decat o femeie(nu o lua ca o lauda, incercam sa subliniez evidentul). In al doilea rand nu vad de ce imi insiri mie problemele voastre fiziologice, deci eu nu am votat ca femeile sa nasca sau sa aiba menstruatie si nu cred ca nici un barbat nu a facut asta, in problema asta ar trebui sa te legi de "mama natura", Dumnezeu, evolutionism sau cum ii mai zice. In al treilea rand, cand am vorbit de egalitate ma refeream din punct de vedere social, cultural, politic, etc...daca esti amabila, as vrea sa te rezumi la unele din aceste aspecte si sa-mi spui si mie unde avem noi mai multe drepturi sau unde aveti voi mai putine.
Scuze ca datorita mie ti-ai rapit din pretiosul timp sa scrii acele randuri de mai sus.
Cele bune.

Dellon spunea... @ 3 martie 2009 la 22:16

bila alba pentru HH.. also known as Valy! comentariu foarte pertinent si dragutz pentru alina.. fara s-o ia pe ulei.. fara sa jigneasca.. fara nimic. nici macar n-a intrat in polemica.. acum.. alina.. n-o lua in nume de rau.. nu avem nimic personal cu tine.. te rugam sa nu ai nici tu cu noi, pur si simplu parerile sunt mai mult sau mai putin impartite.. nu poti sa ai 100% dreptate.. si poate ca nici noi nu avem. eu tind sa sustin argumentele lui valentin.. mai ales pentru ca nu sunt spuse la cald.. ci dezbatute si analizate si sustinute. acum nu-ti refula ofuscarile pe noi si da o replica demna! >:D< ...apropo valentin.. sigur zice in Biblie ca femeile au mancat din pomul cunoasterii? :))) :P :-"

Anonim spunea... @ 3 martie 2009 la 22:27

:)) HH eu slava domnului nu am de ce sa am sechele pentru ca am langa mine pe cineva care face parte din acea categorie de "rafinati" nu din marea majoritate. Din ce zici tu acolo, daca e chiar asa, sincer tot respectul. Dar daca te-ai uita in jur ai vedea ca majoritatea NU sunt ca tine. Si eu am subliniat ideea ca exista si exceptii. Cat despre "problemele fiziologice" , nu am acuzat rasa masculina de faptul ca noi avem "problemele" astea, i-am acuzat doar ca nu sunt in stare sa aprecieze totusi anumite sacrificii la care o femeie este supusa de-a lungul vietii si ca mai mult de atat, se leaga intr-un mod exagerat de o sarbatoare amarata pe care o avem si noi, de parca ar fi nu-stiu-ce. Nu am zis ca barbatii au mai multe drepturi si femeile mai putine, m-ai inteles gresit. Am spus doar ca invocati motivul "egalitatii" atunci cand e in interesul vostru (de ex. in initiativa asta cu ziua barbatului) si multi dintre voi uita ca ar trebui sa existe aceasta egalitate in toate situatiile. Si nu ma refeream la egalitatea poilica,culturala, etc. ci la egalitatea la nivel de cadru familial, relationare, etc etc.

Anonim spunea... @ 4 martie 2009 la 16:37

A fost destul de interesanta discutia asta in contradictoriu...oricum, de fiecare data cand s-a ajuns la aceasta discutie cu cate o fata nu am ajuns la nici un numitor comun. Avantajele si dezavantajele sunt si de o parte si de alta...ce-i drept unii barbati fac abuz de forta fizica, ceea ce nu e prea corect si nu o sa fiu niciodata de acord cu asta. Aaaa...inca ceva...daca am fi toti la fel, nu cred ca ai mai avea de unde alege si viata ar fi destul de monotona.
Mi-a facut placere. Cele bune.

Anonim spunea... @ 18 martie 2009 la 17:27

azi e o zi de primavara soarele soarele straluceste etc . si bla bala bla

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics