Bad Boys 3...




Dati intai un play la filmulet ca sa intrati in tema.. muzica aia are efectul filmelor western: te face sa te simti mai awesome, iti da o stare de "Bring'em on!"
Problema e ca noi nu ascultaseram muzica asta in dimineatza de sambata, iar povestea incepe chiar putin mai devreme...
Ne-am trezit cu noaptea-n cap pe la 6:30 sa mergem in complexul comercial Europa, sa luam niste tricouri si hainute pt copii whatever pt sor-mea care este persoana fizica autorizata si mai face bani in timpul liber asa.
Dimineata nu anunta nimic, afara destul de cald, insorit, ce mai: " a good day for science" ..
In mijlocul cumparaturilor, suntem abordati de-un cetatean de origine nomada si etnie roma (gen tigan) cu pretextul: hai fratiorul meu sa-ti dau un N96, tocmai l-am palmat de la una, ia uite-l ce bun e, cum merge. Nefiind un mare fan al tepelor m-am uitat in graba peste telefon si am vazut ca era chiar N96, spre deosebire de obositii aia care au incercat in trecut sa ne vanda un N96 cu camera de 0,3 si 8000kbs memorie! :P :) Pana la urma Vlad nu a putut rezista si i-a dat N73-ul lui plus 80 ron diferenta, l-a bagat cu husa cu tot in buzunar si-am plecat.. :) dupa 10 minute a trebuit sa taiem fermoarul care nu se deschidea si sa descopere in husa un sapun foarte... :)) frumos.. de 3 milioane si ceva :))) :P Oke, panica, telefoane, blocheaza abonamentul... pnm... ce prost am fost... de ce nu m-am uitat... :)
Faptul fiind deja implinit si nemaiavand ce sa faci, ne-am resemnat si cu gandul ca e greu sa gasesti cioara fix in mijlocul coloniei de indieni, asa ca ne-am orientat spre terminarea cumparaturilor si iesitul din bazar. Scenariu care chiar a functionat, vreo 10-15 minute, pana cand, nu stiu cum dar eu ma uitam dupa oameni si vlad dupa slapi, nu invers.. si il vad pe marele nostru combinator cum mergea fara nicio grija.. la circa 10 metri in fatza noastra. Tin minte doar ca am lasat sacosele jos si am zis "uite-l"... pana s-a uitat vlad eu eram in gatul lui.. A scos un fel de briceag la noi, a dat-o ca nu ne cunoaste, ca nu stie de niciun telefon, s-a zbatut sa fuga.. Vorbim insa de o teapa de cateva milioane, telefon.. si cel ami important.. TEAPA! pai fmm da' cu cine te pui tu ma indian boy?
Eu i-am facut priza aia dragutza in jurul gatului (nu mai stiu cum se cheama, tre' sa-l intreb pe dani) iar vlad ii numara coastele.. :D M-a ridicat de 2 ori in aer (85 kg la 1 metru.. hardcore), m-a prins de cojones, a aruncat pumni in stanga si-n dreapta la disperare, dar acum deja daca era sa-i dam drumul... vorba lu' creanga: "lasa-l ma in pace! L-as lasa eu, dar nu ma lasa el pe mine" ..tipul era putin mai inalt decat mine si destul de patrat, prbabil cantarea cat noi 2 la un loc.. destul de puternic, dar nu ca rezistenta, ci pe zvacniri scurte si bruste. Pana la urma l-am lasat fara aer si s-a scurs pe jos in fatza chioscului unui chinezoi, ne-am pus cu genunchiul pe pieptul lui si ne scoteam investitia inapoi :P I-am scos din buzunare 3 milioane, un v360 si inca o husa cu sapun, in jurul nostru se facuse cerc de 30 de chinezoi, tiganoi, si chiar romani, nu mai e nevoie sa spun ca nici macar unul n-a sarit sa dea vreo mana de ajutor desi le-am zis ca "putea sa-ti fure din magazinul tau in mm de prost! " :-? trebuie sa mai lucrez la diplomatie ;;)
Asta micu' de jos incepuse s-o dea in texte deja.. ca il doare inima, ca are probleme cu spatele, sa-i dam drumul si ne aduce repede telefonul sau sa il sun pe gigel sa-l chem sa ne aduca telefonul... :)))) " ba ti-l dau lasa-ma in viata mea numa' da-mi drumu' la gat" .. :)) ce vorbesti ba?
M-am ridicat in sfarsit de pe gatul lui si am sunat la 112, promptitudine ca in filme, noroc ca in fata chioscului mai era o taraba goala, in care l-am bagat noi pe fraier si un chinezoi a pus lacatul peste. Am plecat, acoperiti de glorie si de praf.. ne-am facut loc prin multimea care se adunase ca la circ si pana la iesire nimeni nu s-a gandit sa ne opreasca. good ideea!
La capatul lui 21 ne-am intalnit cu super patrula de politie, ne-am urcat cu ei si am plecat la sectie.. pe drum girofar, claxon, sirena, de toate.. de parca eram noi detinutii.. destul de weird. Ca sa fim infractori pana la capat, in camera in care stateam cu ofiterul de serviciu, intra agentul Robert (genu' ala rebel cu par lung si ochelari, care face el legea si toata lumea zice ca e smecher), ne vede si ne-arunca asa una din pragul usii: "Voi sunteti aia care l-au batut pe ala in Europa si ia-ti luat banii? O sa intrati la puscarie ca Becali, pe dreptatea voastra! Daca vine cioara si depune plangere pentru talharie si sechestrare, aia sunteti" si a plecat :)
Deja.. the shit nu mai era atat de roz si nu mai mirosea a iasomie, ne-am intors din nou atentia spre ofiterul de serviciu ( o tipa de vreo 27-28 de ani cu care am vorbit despre concediul in Turcia si grilele care o sa se dea la licenta) dar n-a putut sa ne ajute pe problema legala :P
Dupa un timp s-a intors agentu' ala desprins din filmele cu good cop - bad cop si am descoperit ca e de treaba, chiar foarte baietas, am incercat sa ne dam toti 3 seama cum de nu s-a bagat nimeni pentru cioara si cum de nu suntem noi in pungi in taraba aia..:-? "Probabil au zis ca sunteti de la interne, sau de la interventii rapide, numai aia mai au tupeu sa se ia de tigani acolo la ei acasa.. " [ :)) cum sa nu-ti creasca moralul la asemenea dume? ] "V-a trimis la mine pentru ca n-a stiut sa scrie ea declaratia.. nu mai avem cazuri in care victima l-a prins pe hot, sau mai ales sa-l si bata si sa-i ia banii inapoi" :))) noi deja eram.. \:d/
Pana la urma am facut o povestire destul de frumoasa, cu happy ending (ne-am intalnit cu numitul si ne-am impacat, ... , imi retrag plangerea si nu ma mai constitui parte civila in proces) urmand sa vedem daca tuciuriul se va gandi sa vina la sectie cu vreun certificat medico-legal sau cu vreun avocat ca sa planga ca a fost batut, talharit si sechestrat :)

Aceasta este declaratia mea pe care o dau, o semnez si o sustin, astazi 28 iunie 09...

Pace! :)>-
Posted on 11:41 by Dellon and filed under | 1 Comments »

1 comentarii:

o veveritza spunea... @ 3 iulie 2009 la 22:42

"Probabil au zis ca sunteti de la interne, sau de la interventii rapide, numai aia mai au tupeu sa se ia de tigani acolo la ei acasa.."
Cacat, nici aia.. Ne place sa fim jefuiti si ne place sa stam ca mutii cand se intampla chestii de astea.. si te mai miri de ce sunt toti atat de "smecheri".. pentru ca le permitem!

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics