My weekend bucket list...

Stiu ca e o lista din aia cu lucruri pe care vrei sa le faci pana mori. Cu toate astea n-am de gand sa pun punct ci mai am multe de spus.. Urmeaza niste chestii pe care le-am bifat zilele astea.. si cateva care mi-au scapat si care m-au pus pe ganduri daca mai vreau sau nu sa le fac! :P


Things i did:

  • Decide to do something in a random moment, without having it planned; something crazy or at least senseless! ;)

  • Don't say NO to any questions. That may end to doing something crazy or at least senseless again, but.. YES MAN!

  • Laugh untill you cry. Or untill you can't stop your tears from laughing!

  • Don't go to sleep earlier than 4:00 AM. You don't need need more than 6 hours of sleep, F**ck the statistics! :))

  • Set a starting point in your life. From tommorrow i'm gonna... outtop myself

  • KISS THE MOST BEAUTIFULL GIRL IN THE WORLD!




Things that got away
  • Have a beer with every friend you miss. (cum ar fi sa reusesc cu toti? :P )
  • Show the people you love how much they mean. (asta e foarte greu, nu stiu de ce)
  • Give your best for once. (imposibil.. mereu simt ca pot mai mult)
  • Finally accept to meet Alina.. (pnm... Bacul ei, jobul meu, gasim mereu pretexte :-@ )
  • Fix things up with DeeDee.. ( e al II-lea despre care ma indoiesc ca mai are vreun sens)
  • Do some sport, work-out, stop beeing lazy ( de maine, promit.. de maine! :P )
  • Try to learn for final exams (maine.. dupa sport.. bine.. si dupa somn.. )
  • Stop making fun of stupid people, or women... (dar de ce?! :) e fun! )

Daca e sa ne plictisim si sarim cu vreun comment.. propun sa va ganditi la chestii pe care sunteti mandri ca ati apucat sa le faceti.. la chestii pe care ati fi vrut sa le faceti dar n-ati putut dintr-un motiv sau altul.. si la chestii pe care nu le-ati facut si ati descoperit ca nu mai vreti neaparat sa le faceti! :P

Posted on 15:05 by Dellon and filed under | 2 Comments »

2 comentarii:

ZV spunea... @ 15 iunie 2009 la 16:32

Interesant ca ti-ai facut o lista cu ce vrei sa faci...e destul de motivanta chestia asta daca te tii de ea. Eu nu prea imi fac planuri, incerc sa fac totul cat mai spontan, in unele cazuri.
Ideea e buna dar nu imposibil de realizat...si ca sa te ajut cu punerea in aplicare a liste...trebuie sa ne vedem neaparat la o bere chiar daca nu sunt unul dintre cei care iti lipsesc.
Scriind acest comment mi-a venit in minte singurul meu plan de viitor: sa-mi cumpar draq, in vara asta, masina ca nu mai am rabdare.
Cele bune.

Anonim spunea... @ 16 iunie 2009 la 14:52

Try to learn for final exams. si la info dc nu ai inv?:))))
Andreea Z.

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics