Craciunul la timp...

Ello people... i'm back! A ajuns in sfarsit craciunul si la mine, desi parea ca pe strada mea nu mai rasare soarele... Ultimele zile au fost contra-cronometru, iar panica de a nu ajunge undeva la un anumit moment s-a transformat in adrenalina si astfel m-am tinut in priza vreo cateva zile bune. S-ajung in 20 de minute din dristor in semanatoarea sa semnez si condica de prezenta la job, sa cumpar un cadou dragutz pentru o colega de pe alt shift pe care n-am vazut-o niciodata si probabil nici n-o s-o vad, sa-mi iau bilet, sa plec mai devreme de la serviciu sa ajung la gara.. (e a 2-a oara in cateva luni cand ajung la gara cu un minut inainte de plecarea trenului, din fericire am reusit sa urc in ambele cazuri la timp, si everybody is happy now) .
Inainte inca sa ajung acasa, in gara la Bacau, ma asteptau bineinteles caldurosii mei prieteni... " Hai wa in plm odata cat dureaza? " ....Robert... ce placere sa te vad... costi si vlad unde-s? "S-au dus in spatele blocului sa se pise"... :X
Apoi am fost asa cum era frumos la o sedinta turceasca si ne-am afumat bine... (trebuia sa mergem la furat de cirese dar le-a uitat la cineva asa ca am tras pepene rosu si zmeura). Am invatat chiar o chestie noua... incearca sa vorbesti cu fum in gura.. sa vezi kestii funny! :>
Azi urmeaza sa ajung pe la tzara probabil.. e vremea cam smen pt condus... dar merge misto dak vrei sa faci drifturi... ma mult sau mai putin controlate! :))
Ascult colinde.. intru in spirit.. ma uit pe geam cum ninge.. ;;) meeeery x-mas everyone! >:D<
Posted on 10:50 by Dellon and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics