Pamflet

...abia asteptam sa-mi dea cineva un subiect nou de blogareala.. pt ca nu vroiam sa raman in criza de material si s-o pun pe aia cu Despot pe care deja o stie toata lumea.. revenind la subiect.. azi dimineata am primit cateva commenturi cu Anonim. nu era un singur anonim, erau de fapt 2... buni prieteni (mai ales intre ei) .. care m-au invitat pe rand sa intru in cercul lor de.. prieteni si.. oameni speciali.. sau mai bine spus cu probleme si nevoi speciale! :).. nu baieti, ms dar nu sunt genul ala.. si-n plus.. am o relatie stabila de lunga durata si foarte frumoasa cu mama unuia dintre ei. de aceea o sa-mi permit sa fiu si foarte direct: BAI, BOULE! am 2 softuri diferite de tracking a userilor care imi vizualizeaza blogul, pot sa-ti spun de pe ce link vii, cat timp stai la mine, ce linkuri vizitezi, ce commenturi lasi, si cand si cum iesi de pe blog. Am si ip-urile de pe care intri asa ca nu inteleg cum poti spera sa te ascunzi ca o mica tarfa in spatele anonimatului! Asuma-ti cuvintele, da dovada de maturitate si semneaza-te acolo.. sa vada lumea cine si ce crede despre mine daca vrei sa dau accept. Imi spui mie ca nu-mi stie nimeni blogul si in mai putin de 2 ore am avut 8 ip-uri diferite.. printre care si voi 2.. ca sa nu mai zic ca pot sa fac si plangere la service providerul vostru si sa nu uiti ca la serviciu ai RDS.. iar vizitarea de site-uri sau materiale care nu au legatura cu jobul ar trebui sa duca la concediere.. unde mai pui aducerea de injurii si alte chestii de genul asta. Partea si mai naspa e ca am un Vnc cu care as putea sa ma conectez in calculatorul tau fara sa am nevoie de parola ta si sa preiau adminul, asta inseamna ca pana il scoti tu din priza (ca altceva nu stii sa faci) am timp sa-ti dau format sau sa-ti sterg sistem32.. intelegi!? trebuie sa precizez ca si "KKTUL" si "EU-JEGUL" mi-au cerut sa renunt la practicile mele sexuale si sa ma alatur clubului lor de baieti iubitori de baieti si apoi ceva de niste trisari la Moha ( sa nu uitam ca ei nu-s in stare sa puna un anti-cheating, sau macar sa triseze, sa para si ei mai cunoscatori). Deci, dragilor.. e ultima data cand va pastrez si eu anonimatul, pentru ca apoi o sa va tratez ca pe travestitul ala care si-a facut imagine pe spatele lui Traistariu si o sa va fac celebri prin niste poze, adrese, numere de telefon, si abuse reporturi la providerii de net, la firma la care lucrati si etc..! :D Pa baieti si... salutati-va din partea mea mama, respectiv nevasta!
Posted on 14:30 by Dellon and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics