Senzational, soc la steaua.. a fost gasita Elodia!











  Mi s-a parut singurul motiv care l-ar fi adus pe Lacatus in aceasta pozitie. E incredibil, cand credeam ca Hagi a fost cel mai umilit si tarat prin noroi fost mare nume al stelei, ciobanul luminii ne ofera continuari. Dupa ce Lacatus plecase pe usa din dos de la steaua si a fost inlocuit de o alta legenda, Dorinel Munteanu, iata ca lucrurile se schimba din nou..
Becali a spus astăzi la Sport.ro că l-a anunţat pe Marius Lăcătuş că este noul antrenor al echipei "militare"."Marius Lăcătuş este noul antrenor al Stelei. I-am transmis lui Dorinel să nu se mai întoarcă din Germania şi să vină impresarul lui să-i dau lui banii, să ne despărţim pe cale amiabilă! Marius a acceptat şi va antrena Steaua!". El a mai spus că a discutat cu şeful Şcolii de Antrenori şi acesta i-a confirmat că poate antrena din nou Steaua.

"Steaua este viaţa mea, normal că-mi doresc să antrenez în Ghencea! Acum important e ca Gigi Becali să-şi rezolve problemele cu Dorinel iar eu o să revin imediat la Steaua, pentru că i-am zis şi lui Gigi, nu-mi pasă ce va spune lumea despre această revenire a mea" a declarat Lăcătuş pentru ProSport.

intrebarea este.. ce zice Dorinel despre aceasta intamplare.. pe care eu o consider haioasa, si nu in sensul bun! Raman uimit in fiecare zi cata bataie de joc indura fanii oilor, care insa n-au de ales: un singur parvenit tine in mana mai multa putere decat daca ar imparti-o cu 3.. asa ca.. radeti voi de borcea, turcu si badea, dar ei cel putin se controleaza reciproc si nu-si dau atata libertate; jiji pe de alta parte.. vine in fiecare zi la club cu ideea pe care a visat-o noaptea trecuta.. :D

"N-are cum să nu câştige Marius Lăcătuş campionatul, chiar dacă vreau eu şi Lăcătuş să nu câştigăm campionatul tot o să luăm titlul pentru că aşa îi este scris Stelei. Cu Lăcătuş nu am semnat contract nici prima dată, nici acum, pentru că atunci când mă întâlnesc cu oamenii de onoare, nu e nevoie de semnături şi cu Olăroiu a fost la fel. Cu antrenorii cu care am semnat contracte m-am cam certat."

A aranjat vreo noua valiza care sa-i aduca titlul? vom vedea.. poate la inceputul returului, Dorinel se va intoarce cu echipa din cantonamentul din Germania si va ataca titlul.. Poate la sfarsitul lui ianuarie o sa fiu si eu cateva zile antrenor, asta macar pana vine olaroiu.. Sper ca steaua sa ia urmatorul campionat cu Hagi pe banca :)) :D
Posted on 01:46 by Dellon and filed under , , , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics