Continuare...

Noah.. acum revenind in fortza.. incerc sa-mi amintesc repede ce s-a mai intamplat aseara... k dak nici pe mahmureala nu-ti amintesti.. nu-ti amintesti ever! mi-era dor de-o zi de durere de cap dupa o noapte de baut prea mult... dar nu s-a intamplat, o sa recuperez acusica.. pe vreun 31.. :-" >:)>:)>:)

Acum ca ne-am luat doza de smecta putem sa sarim de la o idee la alta fara sa ne patam.. deci sa va povestesc niste faze destul de funny de aseara.. O lume foarte vesela in Constitutiei, cu chef de dansat (incitati umpic si de Zdob si Zdub), activati bine bine... Am impresia ca nu iau de unde trebuie.. nu eram intrat in transa aia... deci oamenii se zbantuiau si knd se oprea melodia.. si cand vorbea... ramona nu-mai-stiu-cum-badescu... Un nene cam hiper-activ si-a deranjat nevasta prin miscarile lascive si provocatoare care nu se sincronizau cu bunica bade doba, asa ca doamna lui s-a gandit sa-i dea o sacosa pe mana.. poate poate s-o mai domoli... eh... n-am vazut in viata mea coregrafie mai turbata si sincroane mai perfecte cu sacosa in mana.. omul are skill.. ^:)^ ... apoi mai era un pusti pe langa mine... imi tot dadea cu capul in genunchi cand se invartea pe-acolo... si ma si calca pe picioare.. ori sa-mi atraga atentia.. ori bause prigat.. in fine.. toate bune si frumoase pana i-a dat maik-sa replica... : "Mami vreau si eu cornite cum are nenea".. "Mami dar tu ai cornite!" .....:)) =)) :))
Apoi s-a terminat si Videli nocci si a venit nenea oprescu sa ne vorbeasca despre 2009, si despre ce-am facut, ce-am votat.. pnm... am adormit cu telefonul in mana neavand ce sa filmez, si l-a prins 3,2,1 in plina patima a speech-ului, asa ca n-am filmat decat de la +2 incolo..:))) o sa postez si filmuletele mele zilele astea.. :D
... in fine.. am desfacut si sampania.. pnm.. la multi ani, etc.. si apoi.. cine ar fi crezut.. jocuri de lumini pe Bye-bye beautiful sau Nothing else matters.. Complimente, dar cu mentinuea.. fmm de Evanescence n-am auzit?
Scurt moment de reculegere pt domnul Bako... pe care l-as fi intrebat dak ar mai fi fost printre noi cum se propaga smen de fascicul laser sub forma de patura, de spirale si alte prostii... el ar fi stiut.. =((... R.I.P.
Cam putina lume de calitate insa, trebuie sa recunosc.. o mica parte din family n-a putut sa compenseze in totalitate lipsa prietenilor.. eventual lipsa vreuneia careia sa-i spui din inima la multi ani... melancolie, dulce melancolie.. Promit ca la anul o sa fie altfel.. si-o sa-l car si pe vladutz.. si-o sa fim toti high.. si o sa radem si noi de blocurile care stau nemiscate, si-o sa ne tinem pitipoancele de manutza... :))))))))... can't wait! =))) 8-) L-)
astept commenturi si povestiri cu ce-ati facut voi.. pe unde-ati fost, cat ati baut.. and all that! >:D<
hai la multi ani! >:D<>:D<>:D<
Posted on 16:55 by Dellon and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics