Revelionul anului! :))

Ho ho hoes... wazz up peoplez?! probabil toata lumea e inca dizzy la ora asta.. e destul de devreme... orice ora e destul de devreme cand e 1 ianuarie.. :D mai precis 1 ianuarie 2009.. nu stiu cat de bine suna asta.. pentru ca se preconizeaza ca 2009 incepe sub auspicii economice incerte, insa speranta moare ultima, nu? chiar daca murim inaintea ei, trebuie s-o facem cu zambetul pe buze :))
in fine.. vad 2009 ca un nou inceput, o noua sansa... nu cred ca o sa incerc sa termin lucrurile pe care le-am amanat.. o sa ma apuc de altele noi, o sa-mi fac noi teluri si idealuri.. o sa-mi cresc pretentiile.. in primul rand de la mine, ca dak nu eu, atunci cine? vorba reclamei...
Noah... o sa ma retrag de-acum... a fost un long nite.. si m-am ridicat doar sa postez asta.. nu prea o sa mai stau pe net.. va las un filmulet in caz ca n-ati vazut ce-a fost in constitutiei.. promit ca la anul o sa-l iau si pe vwadutz... caruia i s-a facut rau acasa.. :)) :D
Posted on 14:30 by Dellon and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics