Cum...?


Cum am putea exista unii fara ceilalti?
Cum ai putea sa zbori fara sa te inalti?
Cum ar fi un mascul fara femele?
Cum arata un cer fara de stele?
Cum sa iubesti pe cineva fara sa arati?
Cum sa nu friga un ceainic fara torti?
Cum sa nu arda dragostea neimpartasita?
Cum sa nu mistuie iubirea mistuita?
Cum sa-ti explic ce-nseamna dragostea?
Cum sa-nteleg de ce te vreau a mea?
Cum sa-mi vorbesti cu alta stea in gand?
Cum as putea sa nu ma mai trezesc plangand?
Cum as putea sa nu te vad razand?
Cum as putea trai stiind ca nu traiesti?
Cum as putea muri stiind ca ma iubesti?
Cum as putea iubi stiind ca nu iubesti?
Cum m-ai putea iubi tu fara sa traiesti?
Cum as putea sa nu te vad oriunde?
Cum sa ma uit la alta, cand tu nu esti niciunde?
Cum ai putea sa-i spui ca nu-l iubesti?
Cum ai putea, cand stii c-ai sa gresesti...
Cum sa te fac sa uiti macar o zi?
Cum suferi, cum te chinui, ce devii...
Cum sa ma port sa-mi fii mereu aproape?
Cum sa-ti arat ca te-nteleg si fara soapte?
Cum sa ma-mbrac, sa vezi ca sunt al tau?
Cum sa sarut, sa simt ca te-nfiori?
Cum sa nu cada stelele din cer?
Cum ? cand eu iubesc un inger...
Cum sa vorbesti cu el si-apoi cu mine?
Cum sa-l saruti pe el si-apoi pe mine?
Cum s-o sarut pe ea si nu pe tine?
Cum sa-mi aleg mai bine-un loc de veci?
Cum mi-ar sta umbra printre pietre reci?
Cum sa-nchid ochii fara ca sa doara?
Cum sa raman mereu pe dinafara?
Cum sa nu te iubesc chiar daca asta doare?
Cum sa-i spui unui inger sa nu mai zboare
Cum...?

Posted on 01:31 by Dellon and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics