Doar un Craciun cu tine.. :)) cu voi!




Yep... scurta dar frumoasa vacanta de craciun.. nu-mi imaginam sa nu ma vad cu lumea macar de craciun, si cum stiam ca de revelion o sa fiu in buc, am facut craciunul acasa! nah, ma.. happy? acasa inseamna acasa, nu in bucuresti! ;)
In principal m-am tinut de promisiuni... m-am vazut cu robert si costi si am fost la casutza fermecata din podoleni si ne-am scos fumurile din cap (pepene galben si zmeura.. :X )... am fost si-n ze germans ca eram curiosi, retro, bacardi, amon...
Am ratat totusi cateva intalniri.. imi pare rau ca n-am fost prin dracones ca aveam o cunostinta pe care trebuia s-o salutam si eu si dani.. apoi ar mai fi fost Bobo Lee cu care vorbisem de acum 2 luni si ceva sa ne vedem de craciun (dar intre timp lucrurile au luat o intorsatura aiurea si s-au incheiat), plus inca vreo cativa care ar fi vrut sa ne intalnim, insa o facem cand o sa am eu chef si nu cand aveti voi nevoie...

Posted on 13:25 by Dellon and filed under , , , , , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics