M-a intrebat cineva daca-s nebun...
daca gandesc inainte sa spun...
daca intr-adevar urasc femeile... 
daca eu chiar zambesc cand le injur...
daca mai pot sa ma suport sau nu...
daca stiu ce e iubirea, daca iubesc...
daca ma mai hranesc numai cu ura...
daca traiesc, daca iubesc...
daca am inima, sau ma feresc...
daca am spus vreodata sincer "te iubesc"

din nou am ras, din nou am injurat-o...
si satisfactia mi-era de nedescris..
din nou i-am spus.. ca poate sa se duca dracu'...
din nou am plans.. stiind ca poate-avea dreptate...
si-atunci mi-am amintit.. ca undeva acolo..
exista cineva si pentru mine..
ca ma iubeste fara sa ma-ntrebe...
ca m-ar iubi si in tacere...
ca o iubesc si nu-mi pot explica nici mie..
de ce, cu ce, de unde sau.. de cand si pana cand
a aparut in viatza mea ca o lumina...
motivul pentru care-njur razand...
motivul pentru care restu' nu conteaza
si celelalte pentru mine-au disparut..
puterea de-a spera si de-a lupta plangand...
si-astept sa se intoarca zambind...
si vreau, mai mult decat orice pe lume.. 
sa fie primul lucru ce-l zaresc.. 
in fiecare zi cand ma trezesc...
si noaptea s-adormim imbratisati...
si restul sa nu mai conteze...
si daca eu exist, si-njur, si rad, si plang, si sufar si iubesc si le urasc... 
e totul datorita tie.. pentru ce esti, pentru ca ma iubesti..
pentru ca nu ma-ntrebi.. pentru ca ma iubesti..
pentru ca n-ai nevoie de-altceva.. sa ma iubesti..
pentru ca orice-ar fi tu ma iubesti...
pentru ca orice-ar fi eu te iubesc...
Posted on 01:31 by Dellon and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics