NU ASTA...

 


Orice ai avea acum, nu asta am vrut sa-ti dau...
Prea mult rau ti-am facut, as vrea-napoi sa-l iau...
In camera mea singur nu as fi vrut sa stau...
Din cer lacrimi de sange si ingeri morti cadeau...

Oricat de roza pare, nu asta-i viata mea....
Zambesc, sa nu se vada.. cat negru e in ea...
De fiecare data, amara-mi e durerea...
De ce intotdeauna, la mijloc e femeia?

Oricum te-ai simti astazi, nu asta iti doresc...
O sabie-ascutita ramane "te iubesc"...
Caci toti care spun asta, pe cineva ranesc...
Asa-am ucis un inger, continui sa-l jelesc...

Dragoste de la mine... nu asta meriti tu...
Sunt oare o pedeapsa, iar tu esti ingerul?
Nu o pedeapsa meriti, ci tot ce e mai bun...
Nu sunt judecatorul... sunt doar un om nebun...

Lacrimi si suferinta, nu asta e iubirea...
Mi-e frica si rusine, sa-ti intalnesc privirea...
Tu nu ai nicio vina, eu sunt dezamagirea...
Alunga-ma pe mine, gaseste-ti fericirea...
Posted on 01:31 by Dellon and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Clicky Web Analytics